Search in the blog

2leep.com

It's Karma, baby!


(click on the photo to see it in HQ)

The other day was absolutely awful, but Thank God, today was simply amazing!
  • I recived my salary
  • I finally found the dress for the Sunday party, and it was soo cheap
  • I went out with my BFF for a "shopping morning"...it was about a time!
  • I found another job
Tonight I'm also happy to work! :)

ps. I forgot that I was trapped in a Zara dress, but I'm still here to tell it, so hip hip hurray! :D

L'altro giorno è stato assolutamente orrendo, ma grazie a Dio, oggi è stato un giorno semplicemente fantastico!
  • Mi hanno dato lo stipendio
  • Ho finalmente trovato il vestito per la festa di domenica, e mi è costato niente
  • Sono uscita con la mia migliore amica per una mattinata di shopping...era ora!
  • Ho trovato un altro lavoro
Stasera sono persino felice di lavorare!:)

ps. Dimenticavo che oggi sono rimasta incastrata in un vestito di Zara, ma sono ancora qui a raccontarlo, quindi hip hip hurra! :D

0 commenti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...