Search in the blog

2leep.com

My last haul



 
 
(click on the photos to see them in HQ)


  1. Zara b/w striped t-shirt and H&M b/w striped gloves. * Extra: the strawberry is a gadget of one of my favourite movies "Across the Universe"
  2. Brown scarf / hoodie by H&M. * Extra: "To kill a mockinbird" is the book that I'm currently reading
  3. A white decored shirt with a dress. All by Zara
  4. A detail of the shirt. *Extra: a little fairy statue which I adore
  5. Short black boots. * Extra: my precious sunglasses, the New Wayfarer by Rayban
  6. Black suede pumps by H&M. * Extra: my collection of higlighters which make colourful my study sessions
  7. Big brown bag, my aunt given it to me
  8. Big white leather bag by Zara, my aunt given it to me

2 commenti:

Marianna ha detto...

E' da tempo che voglio leggere quel libro di Harper Lee, lei era una delle migliori del mio scrittore preferito, Truman Capote, e sarei curiosa di vedere come scrive lei....io sto leggendo Anna Karenina....un mattone! ma lo trovo bellissimo! baci

Misspenny ha detto...

Io sono arrivata a metà...quando lo finirò ti faccio sapere che ne penso!
Bellooooo Anna Karenina...l'ho sempre voluto leggere, ma non ne ho mai avuto l'occasione. Se mi dici che è bello lo metto dritto dritto nella mia lista desideri di Anobii! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...